dAISY pATH

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

A B O U T ME !!

My photo
Kapit, Bumi Kenyalang, Malaysia
I was born on Sheep year (1991). I'm not mixed and i was born as a pure Sea Dayak(Iban). I proud to be Iban. There a lot of unique about Iban ethnic. Especially their custom and foods. I'm sure that you will never ever says that Iban ethnic is not interesting. Come n explore more when you come to Sarawak. Yes! I'm promise you that you will fall in love with Sarawak. :) First of all, I do not like to be alone. I'm very family-oriented people. If you do not like children or big families, I'm not right for you. I will give themselves entirely to the right person and will do everything I can to maintain a stable, loving, happy relationship. It’s always been about me myself and I. I never wanted to be anybody’s other half. I was happy to say that I'm proud to be Myself.. #smile ^^ My Status:[ ✖ ] Single [ ✖ ] Taken [ ✔ ] God Is Writing My Love Story ♥ "SEBAB BAGI ALLAH TIADA YANG MUSTAHIL..LUKAS1:37"

MoRninG Mr.Blogger... Ehe...


Actually, i write this blog on Wednesday, 7.19 a.m..during working time....hehehe...takpe..time nie saya tak ada kelas...erk...apa nak citer ek....hm...about LOVE STORY?? hmmm...boring ler..asyik2 citer yang sama....forget jer laa...whatever jak lak ho.....apa2 jak....biar laa....malas cek nak citer....citer pasal apa ow...minggu nie tak banyak sangat keluar...letih sangat2 dengan tarian naa...tinggal lagi beberapa hari nak struggle tarian tu...huhu...ape2 pon...wish me luck k...hihi....for now..i'm confusing with my own feeling....uwaa...help me !! ku keliru....keliru...rasa apa tok eh...marah ada..sedih ada...dendam ada...gembira ada but a little bit la....nyu ka ringat laban perasaan tok neaa.....ku nda paham...rasa apa tok....pelik tapi benar tai dirasa ku diato...*aku mpu pun nda paham...hihi*....sott..! hmm....boring...boring....nunggu hari nak paid day jak tok...mok gi shopping !! kaching...kaching...$$$$$$$$$ !! ehe...jom ikut....
Ingat..manusia tak pernah puas dengan apa yang ada...something wrong jak ku rasa...tapi ku pen nda nemu sampai kan ku mengalami seem like DEJA VU !! hahh! ape tu.....minggu tok memang pelik....entah apa2 jak terjadi...maybe saya terlalu kuat tido kot mggu nie..*kepenatan lor...*
serba tak kena jak asai...hmm...i must find and search something that can release this bad feeling....
rasa nak menjerit...adakah ini rasa tention??stress or some else?? huhuhu....kalau stress pun...stress apa???hm....*boleh ba kalau ko....* ehe....
atau pun ini yang dinamakan jiwa yang kosong??? hmm...
Its like this.. !! 
ok laa....that all....saya nak chao...nak pegi rest jap....rasa letih pulak walaupun tak berlari....hehehe...
come on over !! d(-.-)b layan muzik......
Mr.GOvie...
ok..see you again! nanti2 lah saya blogging lagi okay !! daa.... n.n




MyMusic

Followers

MyBackground