dAISY pATH

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

A B O U T ME !!

My photo
Kapit, Bumi Kenyalang, Malaysia
I was born on Sheep year (1991). I'm not mixed and i was born as a pure Sea Dayak(Iban). I proud to be Iban. There a lot of unique about Iban ethnic. Especially their custom and foods. I'm sure that you will never ever says that Iban ethnic is not interesting. Come n explore more when you come to Sarawak. Yes! I'm promise you that you will fall in love with Sarawak. :) First of all, I do not like to be alone. I'm very family-oriented people. If you do not like children or big families, I'm not right for you. I will give themselves entirely to the right person and will do everything I can to maintain a stable, loving, happy relationship. It’s always been about me myself and I. I never wanted to be anybody’s other half. I was happy to say that I'm proud to be Myself.. #smile ^^ My Status:[ ✖ ] Single [ ✖ ] Taken [ ✔ ] God Is Writing My Love Story ♥ "SEBAB BAGI ALLAH TIADA YANG MUSTAHIL..LUKAS1:37"

Actually, its crazy..

"AMAI LAWA NUAN BUJANG...SIGAT DIPEDA MATA...NGASUH ATI AKU TU GILA...BUJANG TAMPUN PUJI...KELING MENUA...
NUAN CUKUP IMUN...NUAN NADAI PENYUMBUNG...SEMUA DARA NADAI NDA GILA...DEKA NGELALA NUAN BUJANG IMUN GAYA...
BUYA AKU MEDA AJA...AMAI CUKUP KERAN..MALU KA MADAH..TUA SEMPAMA BAKA CHURA...AKU CHELUM NUAN BURAK....TUA TU BUJANG UKAI SETIPAK..."

Like what i say..its crazy but i crush with him since i was form 4...its funny...
Aku couple dengan banyak-banyak orang..tapi aku tak perasan dia sebab dia lain laa (confusing with my feeling)...actually aku minat dia laa...kalau nak hitung dh hampir 4 tahun...hahahaha...bodow~
apasal aku tak perasan...shuh..shuh...shuh...its crazy..seem like memasukkan diri ke dalam api...best jugak la minat macam artis daripada memiliki...happy je kan...nak kata dia selalu dalam ingatan tu tak la...dia pun bukan first love or maybe aku yang tak perasan??whatever...
nie gara-gara kawan la nih..banyak sangat firasat...saya dan dia cuma kawan je okey..tak mau lebih...nanti jadi perasan jer...*apa yang dirasa jer la...*
Kalau difikir-fikir...wow...dia memang ada package prince charming aku...alangkah bahagia nya si puteri katak nie suka dia...hahahaha...its funny ok...*perasan nak jd cinderella....*hahahaha...'
Hati Oh Hati....apa yang kau nak sebenar nya....hmm...cinta dia dah lama MATI bersama Tinnie yang dulu..bye-bye...seriously aku dh melupakan kisah lama tu...cuma kawan-kawan tak nak caya la..sebab selama nie aku tak taat pada kata-kata aku...huh...salah aku juga...dh nak stop tu..stop je la...dh la dia mempermainkan kau...haizz...! 
What should i do right now?? just forgive and let them go....hmm...ok chop...chop...stop it la..now its about ur prince charming okay....=)

Aku hanya mampu senyum la kalau ingat saat2 indah sama prince charming tu...hahaha..banyak persamaan dan keindahan yang aku tak perasan pon...apasal aku gagap semacam kalau bertembung dengan dia haa??? macam ada chemistry antara kita orang laa... hari tu masa kita bertembung...aku memang rasa kepala lutut aku memang dh goyang semua...hehehe...i dun know la...oh God..please show me something about this feeling..."i got this feelinnn...yeahhh...!" hehehehe..kalau dia tak muncul depan aku lagi bagus..sebab aku tak dapat nak solve kan perasaan yang datang tu...ape tu?? Deja-Vu ke??uisss....
Pheww~~kalau dia datang dekat kan....rasa macam aku dan dia je yang wujud...
Dia lucu, dia baik, dia macho,dia sopan, dia suka buat aku senyum,dia buat aku gagap,dia buat aku rasa geli hati,dan dia mampu membuat aku gila....actually I like Him but..hmm...huhuhu...
Biar lah sekadar aku melihat dia dari jauh dan menjadi kawan yang baik....=)
Biar jadi Kisah hati...


"Jodoh ditangan Tuhan..bukan Jodoh yang direka..
Keikhlasan Hati adalah sangat penting..."






Prince Charming saya ikhlas suka awak...erkk...!
(coba cakap kalau berani..hihi..)

-Secret Admire-
That all... (-.-)v
P.E.A.C.E





MyMusic

Followers

MyBackground